Czy reklama na bilbordzie się opłaca?

Reklama billboardowa to świetny sposób, aby dotrzeć do dużej liczby osób na raz i zachęcić ich do myślenia o swoim produkcie. Jednak istnieje wiele sprzecznych informacji na temat tego, czy rzeczywiście zwiększa sprzedaż.

 

Billboardy są często wykorzystywane do promocji produktu, z firmami za pomocą przestrzeni do wyświetlania ich logo lub obraz ich produktu w celu reklamowania swojej firmy, zwiększenie rozpoznawalności marki, lub po prostu zrobić ludzie szczęśliwi. Niezależnie od intencji, istnieje pewna debata na temat tego, jak skuteczne są billboardy w zachęcaniu ludzi do zakupu danego produktu.

 

Najnowsze badania sugerują, że billboardy rzeczywiście zrobić różnicę, jeśli chodzi o zachęcanie ludzi do zakupu określonego produktu. Jedno z badań wykazało, że obrazy na billboardach były bardziej skuteczne niż reklamy telewizyjne na wpływanie na zachowanie konsumentów. Konsumenci, którzy widzieli billboard podczas badania, byli bardziej skłonni do odwiedzenia strony internetowej reklamowanej na billboardzie niż ci, którzy widzieli reklamę w telewizji.

 

Billboardy są również niezwykle widoczne i mają bardzo długą żywotność – mogą pozostać tak długo, jak dziesięć lat po instalacji, co oznacza, że są bardzo opłacalne pod względem czasu i pieniędzy w porównaniu z innymi formami reklamy. Mogą one dotrzeć do osób dojeżdżających do pracy lub podróżnych przechodzących na każdej głównej drodze lub autostradzie.

 

Podobne artykuły znajdziesz na stronie oystem.pl