SOTE i kampania Programmatic – czy warto je połączyć?

Aby rozszerzyć świadomość marki i zwiększyć bazę klientów, konieczne jest działanie na wielu obszarach marketingowych. Nic więc dziwnego, że popularność różnorodnych narzędzi reklamowych stale rośnie. Jednym z nich jest kampania Programmatic, która polega na wykorzystywaniu w pełni zautomatyzowanego systemu targetowania reklam. Aby jednak wzmocnić efekt tej strategii, warto posłużyć się kilkoma skutecznymi metodami pozycjonowania stron. SOTE to program, dzięki któremu staje się to o wiele łatwiejsze. Jeśli więc chcesz pozyskać nowych klientów i osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe, koniecznie zostań z nami!

Czym jest SOTE?

SOTE to program ułatwiający prowadzenie sklepów internetowych. Stanowi on płatny system zarządzania treścią oparty na modelu SaaS. Doskonale sprawdza się w przypadku małych i średnich firm, gdyż nie oferuje zbyt wielu złożonych funkcji. Niemniej jednak SOTE to program warty wykorzystania, szczególnie na początku drogi prowadzenia sklepu online.

Jak rozpocząć pozycjonowanie SOTE?

Istnieje wiele skutecznych technik pozycjonerskich, dzięki którym osiągnięcie wysokiej pozycji na liście wyników wyszukiwania okazuje się dużo łatwiejsze. Oto niektóre z nich:

  • słowa kluczowe long tail – wykorzystanie ściśle ukierunkowanych fraz pozwala dotrzeć do grupy odbiorców rzeczywiście zainteresowanych daną ofertą. Słowa kluczowe long tail to doskonały sposób na budowanie widoczności witryny w wyszukiwarce, co ma bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży;
  • optymalizacja pod kątem oczekiwań odbiorców – uwzględnienie potrzeb i preferencji klientów powinno być priorytetem każdego sprzedawcy. Dostosowanie struktury sklepu internetowego do oczekiwań użytkowników to świetny sposób na zwiększenie konwersji i skuteczności metod reklamowych, takich jak kampania Programmatic;
  • techniczna struktura witryny – szybkość ładowania strony, dostosowanie do urządzeń mobilnych i intuicyjność nawigacji to tylko kilka elementów, które warto poddać dokładnej optymalizacji. Pozycjonowanie przyniesie bowiem najlepsze efekty, jeśli wrażenia użytkownika zostaną maksymalnie poprawione, a możliwe jest to dzięki technicznemu SEO.

Czy kampania Programmatic wymaga wykorzystania SOTE?

Odpowiedź brzmi: nie. Aby kampania Programmatic była skuteczna, nie jest konieczne wykorzystanie SOTE. Warto jednak zaznaczyć, że przy użyciu właściwych narzędzi usprawniających pozycjonowanie sklepów internetowych, osiągnięcie satysfakcjonujących wyników z pewnością okaże się o wiele łatwiejsze. Postaw więc na połączenie obu tych systemów, a szanse na uzyskanie miana lidera w branży znacznie wzrosną!